Norwegian Cruise Line lanceert docuserie over de terugkeer

7 April 2021


De eerste aflevering, van de vijf, is vanaf 16 april beschikbaar op verzoek via www.ncl.com/embark.

‘EMBARK – The Series’ is onderdeel van NCL’s content-rijke platform ‘EMBARK with NCL’, wat ingezet zal worden voor de volgende inhoud:

  • EMBARK – The Series: De eerste aflevering van de nieuwe docuserie, "Great Cruise Comeback", debuteert op 16 april en geeft een kijkje in de herlancering van NCL’s vloot van 17 schepen. De aflevering focust zich op de maatregelen voor een gezonde en veilige terugkeer naar het cruisen, inclusief geregisseerde gesprekken met leidinggevenden, waaronder Norwegian Cruise Line Holdings President en CEO Frank Del Rio en President en CEO van NCL Harry Sommer.

    De eerste aflevering biedt een exclusieve blik op de voorbereidingen van NCL voor de terugkeer naar de services. Waaronder de ontwikkelde technologie om het instapproces te verbeteren, hoe de bemanning en entertainers aan boord van NCL het afgelopen jaar hebben doorgaan en hoe deze tijdelijke pauze kleine bedrijven en gewaardeerde partners heeft beïnvloed, waaronder de, in Miami gevestigde en iconische distilleerderij, Wynwood Brewing Company.

    De bijna 30 minuten durende aflevering zal beschikbaar zijn via www.ncl.com/embark vanaf 16 april.

 

  • EMBARK Spotlights: Als vervolg op de populaire virtuele uitzendingen "Choir of Man: Live from London" en "NCL: Live from Broadway", zullen de aankomende “EMBARK Spotlights” focussen op het buitengewone aanbod en ervaringen die beschikbaar zijn op de hele NCL vloot. De vorige afleveringen werden eind 2020 uitgezonden en bereikten bijna 900.000 kijkers.
     
  • EMBARK Stories: Met authentieke, vignet-achtige reflecties van de gezichten en stemmen van NCL, inclusief wereldwijde crew, leidinggevenden, partners en gasten, brengt “EMBARK Stories” de grootste kracht van het merk – haar mensen - rechtstreeks naar kijkers. 

    "We komen eindelijk terug!'," zei Norwegian Cruise Line President en CEO Harry Sommer.  "Gisteren was een hele grote dag voor ons, toen we de terugkeer aankondigden van de eerste schepen die weer gaan varen na een pauze van onze activiteiten van meer dan een jaar. We kijken ernaar uit om weer in contact te komen met onze gasten, bemanning, medewerkers en partners, zowel persoonlijk als via het ‘EMBARK with NCL’ -platform, wat onze terugkeer naar cruisereizen zal laten zien via de mensen van NCL."

    NCL schakelde het Emmy Award-winnende productieteam van VIVA Creative in, om de inhoud van het content platform te creëren. Strikte COVID-protocollen werden gevolgd en waren van kracht op het moment van filmen om actuele gesprekken en beelden van achter de schermen vast te leggen. Waar reisbeperkingen waren, werden bijvoorbeeld lokale filmploegen ingezet en virtuele interviews afgenomen.

    "Het idee voor “EMBARK with NCL” is ontstaan uit de behoefte om tijdens deze pandemie in contact te blijven met onze uitgebreide NCL-familie van gasten, partners en teamleden, maar het platform zal ons niet alleen in staat stellen om onze reis te delen in de aanloop naar de hervatting van de cruises, maar het zal ons ook in staat stellen om direct nieuws te delen over toekomstige producten, aanbiedingen en innovaties", aldus Christine Da Silva, Vice President Communication and Events van NCL.

    De reis naar “EMBARK with NCL” begint op www.ncl.com/embark. 

    Voor meer informatie over de 17 schepen tellende vloot en wereldwijde routes van NCL of ondersteuning bij het boeken van een cruise, breng een bezoek aan de website www.ncl.com of neem contact op met een reis professional.

    Voor persmateriaal, klik hier. 

    Over Norwegian Cruise Line
    Norwegian Cruise Line, de innovator op het gebied van cruises, breekt al meer dan 54 jaar alle grenzen op het gebied van traditioneel cruisen. De rederij voerde Freestyle Cruising in – waarmee ze gasten aan boord veel vrijheid en flexibiliteit bieden. Zo zijn er geen vaste tijden voor het diner en entertainment en zijn er geen kledingvoorschriften. Vandaag de dag bestaat de vloot uit 17 hedendaagse schepen die naar bijna 300 van ’s werelds mooiste bestemmingen varen, waaronder Great Stirrup Cay, het privé-eiland in de Bahama’s en Harvest-Caye in Belize. Norwegian Cruise Line biedt niet alleen superieure gastservice van land tot zee, maar staat ook bekend om het brede scala aan bekroonde eet- en entertainmentgelegenheden, evenals een scala aan accommodaties over de hele vloot, inclusief staterooms voor solo-reizigers, mini-suites, spa-suites en The Haven by Norwegian®, het schip-in-een-schip concept van Norwegian Cruise Line.

     

Norwegian Cruise Line lanceert docuserie over de terugkeer