St. Maarten Tourist Bureau kiest voor USP Marketing PR

15 December 2020


USP Marketing PR wordt het aanspreekpunt voor media- en trade partners en onder andere verantwoordelijk voor PR, marketing, social media, branding, advertising en reputatiemanagement activiteiten. Hierbij heeft het bureau het doel om de bestemming met een verfrissende strategie opnieuw op de kaart te zetten en meer naamsbekendheid voor Sint Maarten te creëren om zo reizigers te inspireren het eiland te bezoeken tijdens hun volgende vakantie.

May-Ling Chun, Directrice van St. Maarten Tourist Bureau “We zijn ontzettend blij en enthousiast om weer aanwezig te zijn in Nederland en Europa met een vertegenwoordigend PR en marketing bureau. De start van deze samenwerking komt ook op een ideaal moment nu het eiland weer de kleurcode geel heeft ontvangen door het afnemende aantal coronabesmettingen. USP overtuigde ons met hun creatieve pitchplan en we kijken uit naar de samenwerkingen in 2021”.

“Sint Maarten is een prachtige en veelzijdige bestemming met een rijke cultuur, witte zandstranden, veel groen, tropische sferen en een mix van allerlei verschillende keukens. We zien veel kansen voor het eiland en kijken er ontzettend naar uit om samen met lokale partners en partners in de Benelux reizigers te inspireren om Sint Maarten te bezoeken. Wij hebben een PR- en marketingstrategie ontwikkeld met creatieve en innovatieve concepten die ons hierbij gaat helpen’, aldus Jeannette Spits, CEO USP Marketing PR.

Over St. Maarten Tourist Bureau
St. Maarten Tourist Bureau is het officiële marketing- en toerismebureau van het Caribische eiland Sint Maarten, opgericht om reizigers te informeren over het eiland, meer naamsbekendheid te creëren en verschillende activiteiten op het eiland te promoten voor zowel toeristen als bewoners. Sint Maarten is ’s werelds kleinste oppervlak gedeeld door twee landen: het eiland heeft sinds 1648 een Nederlanders en een Frans deel, met een bijzondere mix van culturen tot gevolg. St. Maarten Tourist Bureau is verantwoordelijk voor de promotie van het Nederlandse deel.

Voor meer informatie over Sint Maarten als vakantiebestemming, ga naar vakantiestmaarten.nl

St. Maarten Tourist Bureau kiest voor USP Marketing PR